Bronn

NCSOFT
  • Content count

    54
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Bronn

  • Rank
    Community Manager
  1. Le 13 septembre, nous avons apporté des changements à l'économie de MXM (vous pouvez obtenir les détails ici), et depuis, nous avons passé beaucoup de temps à lire et collecter vos commentaires. Nous avons également beaucoup discuté en interne sur l’impact de ces changements et en particulier ceux relatifs au Sol. Bien que ces changements étaient conformes à notre calendrier initial, les nombreuses discussions en interne et une évaluation plus poussée de l'impact de ces changements sur le jeu et l'économie nous ont conduits à reconnaître que la variété des façons d'acquérir du Sol était devenue trop limitée. Sans toutefois nous engager trop loin dans la direction opposée, nous convenons qu'il devrait y avoir d'autres moyens d’en obtenir. Ainsi, à partir du mois d’octobre, nous allons réintroduire une petite quantité de Sol par l’intermédiaire des récompenses quotidiennes avec l'intention d’en ajouter également à certains événements spéciaux à venir. Nous sommes actuellement en train d’explorer les manières de mettre en œuvre ces évènements adéquatement et nous ne manquerons pas de vous donner plus de détails bientôt à ce sujet. Nous apprécions réellement vos commentaires et la passion avec laquelle vous vous impliquez pour nous aider à améliorer MXM. À bientôt sur le pont.
  2. Seit den Änderungen am MXM-Wirtschaftssystem am 13. September (Einzelheiten findet ihr in dieser News), haben wir uns eure Rückmeldungen und Vorschläge zu Herzen genommen und viel Zeit damit verbracht, die Auswirkungen dieser Angleichung, besonders in Bezug auf SOL, intern zu diskutieren. Während die Änderungen wie geplant umgesetzt wurden, haben wir nach gründlichen Beobachtungen der tatsächlichen Auswirkungen im Spiel festgestellt, dass die verschiedenen Möglichkeiten SOL zu erwerben nicht ausreichen. Mit der Absicht das System nicht wieder zu sehr in die andere Richtung zu lenken, aber trotzdem eine leichte Steigerung zu verursachen, stimmen wir alle überein, dass es zusätzliche Wege geben sollte, SOL zu verdienen. Aus diesem Grund könnt ihr ab Oktober wieder eine kleine Menge SOL durch die kumulativen Anmeldebelohnungen sammeln und wir arbeiten zusätzlich an neuen zeitlich begrenzten Events. Einzelheiten, wie und ob diese Events funktionieren werden, diskutieren wir im Moment noch. Wir bedanken uns herzlich für eure zahlreichen Beiträge zu diesem Thema und die Möglichkeit mit eurer Hilfe MXM zu verbessern. Wir sehen uns auf der Dredgion!
  3. The Master Mini Games mode that was scheduled for September 9–10 unexpectedly never turned on. We understand having this mode available helps with the completion of the Weekly Missions, and since it wasn't, you missed out on the Battlefield Medal rewards. So to make up for that we'll be granting the 60 Battlefields Medals to all players, which will be sent via in-game mail on September 12 at 10:00AM PDT/ 7:00 PM CEST – you’ll need to re-login in order for the medals to appear in your mail. We expect the Mini Games to return this weekend as regularly scheduled.
  4. Hi Raev, I've edited the thread title as it violated our Code of Conduct. To give you a bit context in regards to your question: Your feedback, regardless whether it's here in the forums or on Reddit, is by no means lost. Especially since launch, we have received a tremendous amount of suggestions and insight on MXM which we then have used to start a whole bunch of different initiatives to improve the player experience. The problem with these initiatives is that there is and always will be a delay until you can see their effect. All this is not done by a single person, so while you'll see Sunshine a lot on the different channels, there are multiple departments (and members of the Community Team) who are gathering and processing your feedback. The reason why we don't reply to each thread is quite simple: Because if we promise to adjust something, we need to be 100% certain that it does get adjusted, otherwise our word wouldn't mean anything. What I can tell you is that we hear the Community request for more information loud and clear and I hope that you'll see improvements soon™.
  5. Cumulative Attendance RESET?

    Hi, We've forwarded your report internally and are currently awaiting feedback. We'll let you know once we have additional information. Thank you for your reports!
  6. Wartungsarbeiten am 16.08.2017

    Hallo zusammen, die Verteilung der Belohnungen für die Vorsaison ist aufgrund eines Fehlers noch nicht erfolgt. Wir werden diese im Laufe des Tages nachliefern.
  7. Scheduled Maintenance - 8/16/2017

    Hello everyone, We have added the Patch Notes to the initial post. These changes will be live once the maintenance has concluded.
  8. Welcome to league of.. oh it's MXM.

    Hi, I'm sorry to see that you have had contact with one of the more friendly individuals playing MXM. Feel free to report such incidents to our CS (like you have), but please be aware that we don't allow images etc. that show the alleged offenders name in order to prevent name shaming in our forums.
  9. Hi, We haven't distributed the costumes yet. This is planned for today, but will happen this evening (for European players).
  10. Issue with Keybindings

    Hi Zaousai, Could you tell us which language setting and which keyboard layout in Windows you are using (e.g. en-UK)? Keybindings are a bit tricky in MXM and this would help us to track down the specific issue. Thank you!
  11. The invisible and forgotten

    Hi Jordu, This is probably caused by a poor connection quality. Your game client does not get all the required data from the server and thus is displaying something that is not happening on the servers and allowing things that aren't possible. You are pretty much desynced from what's actually happening on the battlefield.
  12. Question about the MXM forums

    Hi, You are not allowed to use images.
  13. Where to report hackers/cheaters?

    If you can't report because you have reached your daily limit, please feel free to submit a ticket instead.
  14. Achievements point progression bug

    Hey Hey! Thanks for the report, I've forwarded it to the appropriate teams.
  15. Where to report hackers/cheaters?

    Hi, If you are in doubt about a players behavior, you can report the person in the end of match screen. If you have additional documentation, like a video, please feel free to send a support ticket and we'll make sure to review your report. Thank you!